esmaspäev, 23. jaanuar 2017

E-õppe päev

Minu arust tähendab E-õpe iseseisvalt õppimist erinevate materjalide ja interneti abil. Mulle meeldib e-õpe, sest ma saan kasutada interneti abi ja ma saan neti abil õppides rohkem aru, kui õpikutega õppides. E-õppe head küljed on: õpilased saavad rohkem iseseisvalt töötada ja õpilased saavad interneti abi kasutada. E-õppe halvad küljed on: ei ole vajadusel õpetajaid, kes seletaksid teemat või ülesannet. Seda saab kasutada kõige paremini bioloogias, sest internetis on rohkem materjali kui õpikus ja vastused on põhjalikumad. Ma arvan, et matemaatikas oleks e-õpet raske kasutada, sest tehteid oleks väga raske vormistada. Mina sain rohkem asju selgeks, kui õpikuga õppides, Mul kulus vähem aega kui tunnis ja ma ei vajanud teiste abi.
Pildiotsingu e-learning tulemus

1 kommentaar: