Eesmärk: Inspireerida õpilasi rohkem liikuda ja uurida välja kui palju õpilased liiguvad, kuidas muuta kehalise tunde huvitavamaks, milliseid füüsilisi tegevusi veel koolis korraldada ja kui palju liiguvad õpilased väljaspool kooli.
Valim: Põhikooli ja gümnaasiumi õpilased
Läbiviija: Kristiina Tammeleht
Ajakava:
Link: Küsitlus
- 22.03. - teema, eesmärk, valim, ajakava.
- 05.04. - küsitlus valmis
- 26.04. - tulemuste analüüs
- 07.05. - kokkuvõte, ettepanekud- projekt valmis
Küsitluse analüüs
1. Küsitlusele vastas 55 5.- 9. klassi õpilast.
2. Kõigil vastanutest on kaks kehalise kasvatuse tundi nädalas.
3. Pooltel vastanutes ei tee nädalas üldse trenni või teevad 1. korra nädalas trenni. Teised teevad nädalas üle 5 tunni trenni.
4. Kui küsisin, miks ei ole mõnel hobisid, oli erinevaid vastuseid palju. Enamus ei ole endale sobivaid hobisid leidnud, mida nad tahaksid suure innuga teha. Mõnel ei ole piisavalt julgust, et trenni minna. Osad häbenevad ennast ja neile ei meeldi teistega koos trenni teha.
5. Küsisin, kas inimestele meeldiks, kui koolides oleks teisi sporditegevusi peale kehalise veel. Inimestele väga meeldiks, kui koolides oleks rohkesti sporditegevusi peale kehalise tundide. Kõik vastanutest olid selle poolt ning tahaksid väga, et oleks midagi muud peale kehalise.
6. Küsisin, milliseid sporditegevusi võiks koolis veel olla. Taheti väga näiteks vabavõitlust, judot, spordivahetund, jalgpallivõistluseid, rohkem spordipäevi.
7. Küsisin, kuidas muuta kehalise tunde huvitavamaks.
2. Kõigil vastanutest on kaks kehalise kasvatuse tundi nädalas.
3. Pooltel vastanutes ei tee nädalas üldse trenni või teevad 1. korra nädalas trenni. Teised teevad nädalas üle 5 tunni trenni.
4. Kui küsisin, miks ei ole mõnel hobisid, oli erinevaid vastuseid palju. Enamus ei ole endale sobivaid hobisid leidnud, mida nad tahaksid suure innuga teha. Mõnel ei ole piisavalt julgust, et trenni minna. Osad häbenevad ennast ja neile ei meeldi teistega koos trenni teha.
5. Küsisin, kas inimestele meeldiks, kui koolides oleks teisi sporditegevusi peale kehalise veel. Inimestele väga meeldiks, kui koolides oleks rohkesti sporditegevusi peale kehalise tundide. Kõik vastanutest olid selle poolt ning tahaksid väga, et oleks midagi muud peale kehalise.
6. Küsisin, milliseid sporditegevusi võiks koolis veel olla. Taheti väga näiteks vabavõitlust, judot, spordivahetund, jalgpallivõistluseid, rohkem spordipäevi.
7. Küsisin, kuidas muuta kehalise tunde huvitavamaks.
8. Palusin pakkuda välja ideid, kuidas inspireerida noori liikuma, vastati:
Võiks teha seda, mida kõik teha tahavad mitte nii, et õpetaja sunnib.
Et õpilased saaks ise vaadata, mida nad rohkem teha sooviks ja nii oleks tund huvitavam
Hea teema! Minu soovitus: võiks veel eesmärgile lisada et uurida milliseid füüsilisi tegevusi koolis võiks organiseerida, kuidas aktiviseerida õpilasi väljapool tunde vms?
VastaKustutaTäpsusta valimis põhikooli osa, arvatavasti algklasse pole mõtet kaasata.
VastaKustutaKüsitluse link? Küsitlus on veel pooleli, praegu olemasolevad küsimused on head.
VastaKustutaKüsitluse link?
VastaKustutaTee küsitluse link korrektseks.
VastaKustutaVastuste analüüsis tuleks vaba vastusega küsimuste kohta ise kirjutada kokkuvõte, vastuste kleepimine analüüsi ei ole hea, (kirja)vigased tekstid, lugejal on keeruline ülevaadet saada. Pigem tee ise nendest kokkuvõte, võid näitena mõned vastused tsitaatidena lisada. Säti diagrammide suurused sobivaks ajaveebile. Analüüs hetkel veel pooleli.
Puudu on veel kokkuvõte ja ettepanekud- kas vastuseid on piisavalt, et teha usaldusväärseid järeldusi, mida teada said, järeldused, ettepanekud.
VastaKustutaDiagrammid võiks olla suuremad. Nt praegu on keeruline aru saada mida kujutatakse esimesel diagrammil. Vaata üle ka kujundus, preagu on osa teksti roosal taustal. Erista nt küsimused kujundusega.
VastaKustutaPuudu on ikka veel kokkuvõte ja ettepanekud.
VastaKustuta